Frisim på F1 scalare i dag...

Ciklider från Syd-, Central- och Nordamerika.
Diamondkicki
Posts: 292
Joined: 28 Sep 2010, 14:56
Real Name: Kicki Swenson

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by Diamondkicki » 04 Mar 2011, 09:47

Visst värmer det i mitt STORA scalarehjärta att se alla dessa bäbisar. :heart5:

Thomas/GBG
Posts: 100
Joined: 03 Sep 2010, 21:31
Real Name: Thomas Sörensen
Location: Mölndal

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by Thomas/GBG » 04 Mar 2011, 19:43

mm gillar dom ska ha 4ra till mina VF i stora karet sen får man ge bort till folk som vill ha :hug1: man är ju snäll kille :tumme2: ..... :2tubsup:
:hello3: :hello3: :hello3:

[ http://www.tropakvariefiskimport.com" onclick="window.open(this.href);return false; ]

User avatar
Noll3fem
Posts: 108
Joined: 02 Dec 2010, 08:23
Real Name: Johan Ankar
Location: Halmstad

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by Noll3fem » 04 Mar 2011, 20:24

Thomas/GBG wrote:mm gillar dom ska ha 4ra till mina VF i stora karet sen får man ge bort till folk som vill ha :hug1: man är ju snäll kille :tumme2: ..... :2tubsup:
Då tar jag gladeligen några :tumme2:

fått fram ett nytt par på "dina fiskar" den gulare yngre fisken var tydligen en hona som bildat par med
en av de större rsg hanarna :tumme2:
de fick frisimmande efter andra försöket så hoppas de lär sig
In order to be Irreplaceable, You have to be Different.

elduris
Posts: 588
Joined: 21 May 2008, 04:45
Real Name: Ninnie Alders
Location: Stockholm

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by elduris » 04 Mar 2011, 20:30

Fina firrar,kul att se alla yngel. :2tubsup:
Image

Thomas/GBG
Posts: 100
Joined: 03 Sep 2010, 21:31
Real Name: Thomas Sörensen
Location: Mölndal

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by Thomas/GBG » 04 Mar 2011, 20:41

kanon ja du har fina djur mm mår alla bra!!! kom du bara om 14 dar så får du lite inga problem så får du se mit nya kar alt går i svart ska snart lägga in foto å film men har i lite goooa grejer så det är lite dima i det nu :tumme2:
Noll3fem wrote:
Thomas/GBG wrote:mm gillar dom ska ha 4ra till mina VF i stora karet sen får man ge bort till folk som vill ha :hug1: man är ju snäll kille :tumme2: ..... :2tubsup:
Då tar jag gladeligen några :tumme2:

fått fram ett nytt par på "dina fiskar" den gulare yngre fisken var tydligen en hona som bildat par med
en av de större rsg hanarna :tumme2:
de fick frisimmande efter andra försöket så hoppas de lär sig
:hello3: :hello3: :hello3:

[ http://www.tropakvariefiskimport.com" onclick="window.open(this.href);return false; ]

User avatar
Noll3fem
Posts: 108
Joined: 02 Dec 2010, 08:23
Real Name: Johan Ankar
Location: Halmstad

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by Noll3fem » 04 Mar 2011, 21:04

Låter riktigt bra =)
Dimma vill jag också ha, har hittat en som kan beställa hem åt mig nu så den biten är löst
Har till och med ett 300Liters kar som bara står och väntar på de små liven ;)
Thomas/GBG wrote:kanon ja du har fina djur mm mår alla bra!!! kom du bara om 14 dar så får du lite inga problem så får du se mit nya kar alt går i svart ska snart lägga in foto å film men har i lite goooa grejer så det är lite dima i det nu :tumme2:
Noll3fem wrote:
Thomas/GBG wrote:mm gillar dom ska ha 4ra till mina VF i stora karet sen får man ge bort till folk som vill ha :hug1: man är ju snäll kille :tumme2: ..... :2tubsup:
Då tar jag gladeligen några :tumme2:

fått fram ett nytt par på "dina fiskar" den gulare yngre fisken var tydligen en hona som bildat par med
en av de större rsg hanarna :tumme2:
de fick frisimmande efter andra försöket så hoppas de lär sig
[/qu
In order to be Irreplaceable, You have to be Different.

Thomas/GBG
Posts: 100
Joined: 03 Sep 2010, 21:31
Real Name: Thomas Sörensen
Location: Mölndal

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by Thomas/GBG » 01 Apr 2011, 19:49

får ha dom i 2 burkar nu cheers på er nu :Danne&Poddan: [BBvideo 425,350]http://www.youtube.com/watch?v=bAlB2cbVFrg[/BBvideo]
:hello3: :hello3: :hello3:

[ http://www.tropakvariefiskimport.com" onclick="window.open(this.href);return false; ]

emilstd
Posts: 3
Joined: 09 Jan 2011, 21:41
Real Name: Anders Frykholm

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by emilstd » 01 Apr 2011, 21:25

Kanonfina fiskar....
Du har Pm......

User avatar
Altumman
Posts: 194
Joined: 24 Feb 2012, 15:56
Real Name: Keld Sørensen

Re: About Lace Entrance Human Head of hair Wigs

Post by Altumman » 27 Oct 2016, 17:49

Caseytes wrote:This kind of lace wig seems quite practical and is made of advanced lace fabric getting the authentic look. Not only this provides an all natural Wigs
persona additionally it provide a trendy check out the face. If it is growing out of the scalp and equally distributed, the hair in this wig usually appears as. Some manufacturers now want to make their lace front human locks wigs affordable so that girls who require Cheap Wigs
it may manage to buy it.

When these wigs are use the correct way, it could really give a organic physical appearance. For this reason Tape In Hair Extensions
it will be substantial for costumers to learn the different models given that wigs are fixed about the normal hair line also it can also fasten straight into Human Hair Extensions
the tip in the hair.

Lace top human head of hair wigs are often used in a fashion that permits you to design the hair in a natural way. A high quality front side lace wig is crafted from human head of hair, either handmade or manufacturer created. But lace wigs manufactured out of factory are the most frequently purchased by buyers. It is pricey Cheap Wigs
and it has high quality. No person would actually feel dissapointed about burning off their cash because of it.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Image Image

User avatar
silent
NDS Member
NDS Member
Posts: 1104
Joined: 24 Apr 2009, 22:34
Real Name: wille
Location: Linköping

Re: Frisim på F1 scalare i dag...

Post by silent » 29 Oct 2016, 15:13

Snor din bilaga Kan vara bra att svara dessa jävla spammare!
Hälsningar Silent
Sent from my Xpc with Firefox!

Post Reply

Return to “Övriga Amerikanska ciklider”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests