Bilder från butiken.

http://www.akvarieleasing.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Sippan
Posts: 1256
Joined: 13 Jul 2008, 21:52
Real Name: Siv Englevid
Location: Sundsvall
Contact:

Re: Bilder från butiken.

Post by Sippan » 09 Aug 2008, 02:21

Janne Josefsson wrote:
Sippan wrote:Tack! Vad glad jag blir att höra det från en som kan, hihi! Har du sett dom? Jag är inte så erfaren så, att kunna se om dom ser bra ut eller inte. Jag tycker ju att alla Diskusar är så vackra, lite förblindad. Ja, lite har jag väl lärt mig och se. Ser ju stor skillnad på den grupp jag har nu, jämfört med den grupp jag hade för några år sedan. Men, ja, fick en bild på dom och jag tyckte ju att dom var otroligt fina :heart5: Jätteskönt att höra i alla fall, man vill ju inte köpa nåt dåligt när det kostar (ändå är dom här ju superbilliga mot för vad jag har tänkt ge många gånger för ett par :garv: )
Hej Siv!

Nej jag har inte sett individerna, tänkte mer som variant av Discus. Är ju en riktigt snygg klassiker som ligger till grund, för flera av våra Disko fiskar :heart5:

Är det ett par som lekt?? Vill ha bebbar av dom då :heart5:

Mvh
Janne
Ja, jag har alltid velat ha Santarem, men inte fått tag i det här uppe i norrland. Han sa att dom har lekt flera gånger, tror inte dom har dragit upp yngel. Men sen har dom tagit en paus nu sa han, så jag får väl se. Hoppas verkligen att det är ett par nudå bara, hehe! Men kul att få börja jobba med dom, spännande!! Skulle vilja visa dig bilden, men vet inte om jag får lägga hans bild här, går det att skicka som bilaga i ett pm till dig? Skulle vara kul att höra vad du tycker om dom :grin:
:hug1:

Sippan

Janne Josefsson
Posts: 2702
Joined: 25 Nov 2007, 00:58
Real Name: Janne Josefsson
Location: Tanumshede
Contact:

Re: Bilder från butiken.

Post by Janne Josefsson » 09 Aug 2008, 02:24

Håller tummarna :2tubsup:

Skicka bild i Pm som du gör i inläggen, längst ner ladda upp bilaga och bläddra :hug1:

Mvh
Janne

User avatar
Sippan
Posts: 1256
Joined: 13 Jul 2008, 21:52
Real Name: Siv Englevid
Location: Sundsvall
Contact:

Re: Bilder från butiken.

Post by Sippan » 09 Aug 2008, 02:38

Janne Josefsson wrote:Håller tummarna :2tubsup:

Skicka bild i Pm som du gör i inläggen, längst ner ladda upp bilaga och bläddra :hug1:

Mvh
Janne
Tack Janne :hug1:

Då skickar jag ett Pm med bilden till dig nu. Själv så tycker jag att dom är fin i färgerna och så, men det är ju jag det, haha!

Sen klart att några av bebisarna ska bo hos dig om det blir några! Då vet jag att dom hamnar i rätta händer :grin:
:hug1:

Sippan

Post Reply

Return to “Akvarieleasing”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests