Destroy bloggen

Post Reply
Destroy
Posts: 367
Joined: 03 Mar 2008, 14:05
Real Name: Fiskfisk
Location: STOCKHOLM

Destroy bloggen

Post by Destroy » 10 Aug 2008, 20:24

Nåja dags att skaffa mig en blogg nudå så man får prata av sig när man känner för det...

Well, idag när man kom hem från kalas så ligger alla diskusfiskar upp och ner, jag har fått liv i min snakeskin och PB?(min avatar) och en till som ligger nu och fläktar för sitt liv, (min favorit som är knall oragne).

Det är så jävla tråkigt att fisken bara ska bli sjuk eller dö hela tiden, jag vet inte om man ska skratta eller gråta, men nu har man mest gråtit... En del tycker det är absurt att böla över en fisk, det tycker inte jag. dom två diskusarna som lever och den som mer eller mindre halvlever, andas kraftigt och har trasiga fenor och ser ut att ha inreblödningar vid munnen. inget nitrit eller nitrat bara förstörd fisk.....


igentligen vill jag inte ha diskus mer nu... verkar som att jag inte kan hålla dem vid liv så vart är då meningen med att ha diskus? :dontknow:

Vem vet man kanske skaffar sig en fyrögonfisk snart eller bara en massa fula guppies!!!! :tumbdown:



Hoppas era fiskar mår bättre än mina iaf!!

User avatar
Susanna
Posts: 2649
Joined: 05 Mar 2008, 19:35
Real Name: Susanna Klys
Location: Älvängen

Re: Destroy bloggen

Post by Susanna » 10 Aug 2008, 20:52

:sad: ...nämen va?

Jag har haft samma känslor som du...o gråtit över fisk har jag gjort med.

För inte så länge sedan så var jag redo att "sluta" med diskus också...när jag tyckte det bara strulade i ett! Man har väl liksom annat o göra också än att bara pilli plutta med dessa....som mår knas hit o dit. :dontknow:

Hoppas du tar dig igenom den här krisen och kommer igen! :hug1:
"Man ska inte kasta bäver i trähus"

User avatar
bucket
Posts: 2951
Joined: 25 Nov 2007, 22:49
Real Name: Jakob Svitzer
Location: Malax, Finland
Contact:

Re: Destroy bloggen

Post by bucket » 10 Aug 2008, 20:54

Ojojoj vad jag känner igen mig :hug1:

du kommer nog att få pli på det, då t.e.x jag nu någålunda har fattat hur det funkar :garv:

styrkekram :hug1:
Image
Image

Destroy
Posts: 367
Joined: 03 Mar 2008, 14:05
Real Name: Fiskfisk
Location: STOCKHOLM

Re: Destroy bloggen

Post by Destroy » 31 Aug 2008, 20:28

Andra inlägget..

Idag har jag haft jätte roligt!!!

idag så lurade jag i min sambos bästa kompis att bio bollar till akvarium (filter media), jag sa att det var stimulans kulor för männens anus för att de ska få starkare orgasm, och min sambo inte gillade dem så ifall han ville ha dem.. och han stog och skrattade åt en bio boll och trodde att det var en sexleksak för män, men när jag sa att uffe hade provat den så fick han panik och kastade iväg den och pep till som en 12 åring som tappat glassen.. och jag vred mig i garv!!!



sen har ja laddat upp en film när mina öronålar äter :-)
http://www.youtube.com/watch?v=rPpGUN9UvxU

User avatar
Robban_P
Posts: 1305
Joined: 25 Nov 2007, 22:43
Real Name: Robert Pettersson
Location: Stockholm

Re: Destroy bloggen

Post by Robban_P » 31 Aug 2008, 20:29

:garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv:

Post Reply

Return to “Medlemsbloggar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests