Kimster's blogg

Post Reply
User avatar
kimster
Posts: 469
Joined: 03 Jan 2009, 14:09
Real Name: Kim Sjödahl
Location: St Michel, Finland

Re: Kimster's blogg

Post by kimster » 26 Jan 2014, 11:58

Hej igen.. läääänge sen jag loggade in sist. Har flyttat ett par gånger (!) något som givetvis inte gynnar fiskarna särskilt. Tagit bort min stora BTN bakgrund och kör med endast sand på botten, annars tomt. Varit lite lågtryck på fiskfunderingarna. De fiskar som är kvar ser friska ut men flyttarna har tagit hårt på beståndet :sad:

Skulle vilja ha lite liv tillbaka i akvariet.. men inte fler diskus då de 6st (!!!) jag har kvar verkar trivas bra med lite extra utrymme. Men vad vågar man sätta i för sällskapsfisk? 100st kardinaltetror vore ju ett fint stim, men jag är osäker på om det är en bra idé.. (troligtvis inte)

User avatar
kimster
Posts: 469
Joined: 03 Jan 2009, 14:09
Real Name: Kim Sjödahl
Location: St Michel, Finland

Re: Kimster's blogg

Post by kimster » 26 Jan 2014, 12:33

akvariet.jpg
Slänger upp en bild på burken i nuläget.. eller ja det här var för ett år sen. Inget har hänt sen dess egentligen annat än vattenbyten osv.

Förresten ser akvariet litet ut igen.. :stickh:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Einarsson
Posts: 1038
Joined: 30 Oct 2012, 15:01
Real Name: Emil Einarsson
Location: Uddevalla

Re: Kimster's blogg

Post by Einarsson » 26 Jan 2014, 13:26

Snygg belysning. : )

User avatar
kimster
Posts: 469
Joined: 03 Jan 2009, 14:09
Real Name: Kim Sjödahl
Location: St Michel, Finland

Re: Kimster's blogg

Post by kimster » 26 Jan 2014, 13:46

Tack! En Arcadia 3-series.. hade lite problem att få tag på nya vajrar när vi flyttade då dom skulle vara så långa. Men det löste sig till slut.. :grin:

User avatar
kimster
Posts: 469
Joined: 03 Jan 2009, 14:09
Real Name: Kim Sjödahl
Location: St Michel, Finland

Re: Kimster's blogg

Post by kimster » 29 Aug 2016, 09:02

Jaha funderar på att börja på ny kula snart igen, höstmörkret kommer och vore kul med en omstart i akvariet..

Frun vill ha tillbaka BTN bakgrunden "då den är så vacker" och så borde fler fiskar införskaffas.

Post Reply

Return to “Medlemsbloggar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests