Projekt: Destination stone island
Moderator: Styrelse
- Hyppe
- Real Name: Svante Gustafsson
Re: Projekt Destination stone island
Grym burk!
- npeter
- Real Name: Peter Nilsson
Såg att jag missat din frågaDizkuz wrote:
Ang corydoras så e jag nog i din linje... Mina går i gång på lite vita/svartamygg i mängder i samband me kallare vatten, ligger oftast runt 26-27c efter vattenbyten.... Vilken Temp brukar du hamna runt vi vattenbytena npeter?
Jo min temp brukar hamna på runt 25-26 grader, ligger normalt på 29 grader i kuben.
Mvh Peter
- Dizkuz
- Real Name: Danne Aberg
Tack Npeter hade glömt min fråga
Liten uppdatering då!
Inte hänt mycket i burken då Co2 flaskan står full och inte inkopplad då jag tydligen låter dagan rinna iväg på annat.
annars så får den sinna 50-60% vattenbyten varje vecka me dubbla Pmdd me extra nutri under veckans gång och peppar peppar så har jag inte haft nån alg synlig ännu
Lite bilder utan bakgrund och blixt, ( högre ISO tyvärr) så som det faktiskt ser ut under vardagarna, vill inte ha den svarta bakgrunden för växterna skull även om det e snyggt vid foto.....
Liten uppdatering då!
Inte hänt mycket i burken då Co2 flaskan står full och inte inkopplad då jag tydligen låter dagan rinna iväg på annat.
annars så får den sinna 50-60% vattenbyten varje vecka me dubbla Pmdd me extra nutri under veckans gång och peppar peppar så har jag inte haft nån alg synlig ännu
Lite bilder utan bakgrund och blixt, ( högre ISO tyvärr) så som det faktiskt ser ut under vardagarna, vill inte ha den svarta bakgrunden för växterna skull även om det e snyggt vid foto.....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
No end to Karma, so we should be very careful about our actions
Poff!
- Matte_g
- Real Name: Mattias Gustafsson
- gep
- Real Name: göran ekholm
Grymt, riktigt grymt! Fan Danne från BB till rena vegospenaten vad har hänt, har du blivit en mjukis? Snart rycker väl diskofisken och tanken vimlar av VF Heckel!
Men som sagt jättefin burk snyggt jobbat!
Men som sagt jättefin burk snyggt jobbat!
-
- Real Name: ricard siewertz
Är inte det där så vackert som det bara kan! Vacker fisk, vackert akvarium, vackert foto! Skitsnyggt!!!
- SuperAquaMan
- NDS Member
- Real Name: Fredrick Johansson
Nnnnnnnnnice!
Växtburk med discus i är så fetsnyggt! Du har lyckats hålla bra yta på botten också så att fiskarna kan beta på botten och inte massa mat flyger in i hålor och sabbar vatten. Har du någon städpatrul i?
Växtburk med discus i är så fetsnyggt! Du har lyckats hålla bra yta på botten också så att fiskarna kan beta på botten och inte massa mat flyger in i hålor och sabbar vatten. Har du någon städpatrul i?
KEEP CALM
AND
KEEP WILD DISCUS
AND
KEEP WILD DISCUS
- Dizkuz
- Real Name: Danne Aberg
Tack!
ja det e ca 25 st corydoras sterbai och 100 tals körsbörsräkor som plockar, sen har jag 3 dvärgkulfisk mot sniglar och ett gäng ottos oxå.... Alla dom kan väl ingå i saneringsbolaget
ja det e ca 25 st corydoras sterbai och 100 tals körsbörsräkor som plockar, sen har jag 3 dvärgkulfisk mot sniglar och ett gäng ottos oxå.... Alla dom kan väl ingå i saneringsbolaget
No end to Karma, so we should be very careful about our actions
Poff!
- kaj.p
- .Admin.
- Real Name: Kaj Persson
Kanon DAnne. Jag har åkt på aquascapingcontest de senaste åren o det är häftigt. Tyvärr är det aldrig några svenskar med.
Här är några bidrag från 2010 på ditt stone tema
Här är några bidrag från 2010 på ditt stone tema
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- JKMS
- Real Name: Johan S
Är det så smart att ha dvärgkulfisk med diskus? Den är ju en fenbitare.