Då vi har för många lekpar så släpper vi av några.
Red ICa ett av de tre par som troligen är de enda utanför Malaysia. Har haft larver o frisimmande.
Red scarlett. har ungar flera gånger
Stendker Tefe ej bekräftat par
Singel hona Red Ica
Pma bud till mig.
Lek par o singelfisk
- kaj.p
- .Admin.
- Real Name: Kaj Persson
Lek par o singelfisk
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Tommy
- NDS Member
- Real Name: Tommy Holmberg
- kaj.p
- .Admin.
- Real Name: Kaj Persson
Re: Lek par o singelfisk
Det är lungt Tommy men jag har ett tungt pass imorgon jobbar 07-20,30 så prova vid nio tiden.
- Tommy
- NDS Member
Lek par o singelfisk
kaj.p wrote:Det är lungt Tommy men jag har ett tungt pass imorgon jobbar 07-20,30 så prova vid nio tiden.
På morgonen eller kvällen?
-
- Real Name: lenny berglund
Re: Lek par o singelfisk
han menar från 7 på morgonen till 20.30 på kvällen så 13.5 timme.Tommy wrote:kaj.p wrote:Det är lungt Tommy men jag har ett tungt pass imorgon jobbar 07-20,30 så prova vid nio tiden.
- Tommy
- NDS Member
Lek par o singelfisk
Lenny jag förstår det, men om du läser noga Lenny så framgår det inte om Kaj menade om jag skulle ringa klockan 9 på morgonen eller klockan 21 på kvällen.....Lenny wrote:han menar från 7 på morgonen till 20.30 på kvällen så 13.5 timme.Tommy wrote:kaj.p wrote:Det är lungt Tommy men jag har ett tungt pass imorgon jobbar 07-20,30 så prova vid nio tiden.
Lenny tänkte förklara en sak lite mera ingående för dig så kanske du har lättare att förstå.
Då man säger klockan nio så kan det var 2 olika tider på dygnet, alltså 9 på morgonen om Kaj kanske hade fika rast då eller 21 på kvällen då han slutat jobba. Så nu när du vet detta så kanske du förstår min fråga lättare.