Laticeps
- majabus
- Real Name: Berit Andersson
Re: Laticeps
mmm vad läckra. Är detta de rockor som är minst som vuxna? eller finns det några som blir ännu mindre än 30cm?
- klys
- Real Name: Marius Klys
ujujuj....de där var några läckerbitar Mer bilder!!
Men du......ska inte vi.....ehh.....kanske hitta ett par dåSusanna wrote:Superfina...dom är grymt häftiga!
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.
- yohannes
- Real Name: Johannes Finnman
Helt underbara är dom! Lillis drog med två till mig också i samma beställning. Jag är hur nöjd som helst med dom. Var tvungen att provmata, vid andra omgången provmatning åt dom. Så det verkar fungera rätt bra.
Har lite svårt att ta bilder just nu. Dom är ganska livliga just nu, har försökt hela kvällen. Skulle passat på när dom var i chocktillstånd. Men nån bild kommer jag förmodligen lyckas få till så småningom.
Har lite svårt att ta bilder just nu. Dom är ganska livliga just nu, har försökt hela kvällen. Skulle passat på när dom var i chocktillstånd. Men nån bild kommer jag förmodligen lyckas få till så småningom.
- Tommy
- NDS Member
- Real Name: Tommy Holmberg
- Susanna
- Real Name: Susanna Klys
Du vet jag är inte omöjlig på sånt här.......*drömmer om ett akvarierum med schyssta fotöljer och barhörna*klys wrote: ujujuj....de där var några läckerbitar Mer bilder!!Men du......ska inte vi.....ehh.....kanske hitta ett par dåSusanna wrote:Superfina...dom är grymt häftiga!
"Man ska inte kasta bäver i trähus"
- Jens E
- Real Name: Jens Ekelund
Grymt fräcka firrar lillis!!
Vad räknar man att man behöver för att husa ett fullvuxet par sådana? 200cm*60cm botten eller behöver man mer för att de skall trivas?
Jens
Vad räknar man att man behöver för att husa ett fullvuxet par sådana? 200cm*60cm botten eller behöver man mer för att de skall trivas?
Jens
http://www.loricariidae.se" onclick="window.open(this.href);return false; <<- Sveriges Nya Mal Forum!
http://www.jolokia.se" onclick="window.open(this.href);return false; <<- Stackars dig, bränner det på tungan?
http://www.jolokia.se" onclick="window.open(this.href);return false; <<- Stackars dig, bränner det på tungan?
- Lillis_71
- Real Name: Eliseo Gonzalez
Man ser skillnaden på könen redan vid födsel.Tommy wrote:Härligt Lillis, kan man se skillnad på hona och hane vid denna storlek?
- Lillis_71
- Real Name: Eliseo Gonzalez
Det behövs inte ha så stort men det är ju som alla fiskar ju större ju bättreJens E wrote:Grymt fräcka firrar lillis!!
Jens
- yohannes
- Real Name: Johannes Finnman
Lite info om denna: http://www.massaggression.com/index.php ... mitstart=3
F-n nu vill jag hem från jobbet så jag kan titta på mina rockor... Jag känner mig lite förkyld faktiskt...
F-n nu vill jag hem från jobbet så jag kan titta på mina rockor... Jag känner mig lite förkyld faktiskt...
- Robban_P
- Real Name: Robert Pettersson
Jäkligt läckert med rockor, ca 30cm är ganska lagom också, tycker en del nästan blir för stora.
Kommer en smart fråga här från en riktig rock guru ¨
Kan man tex korsa denna rocka med en Motoro?