Hydor Koralia Nano 900
Moderator: Styrelse
- AmirA
- Real Name: Amir Amini Tabrizi
Re: Hydor Koralia Nano 900
Det verkar inte som så. Följde inte med någon syreslang iallafall, och jag hittar ingenstans på själva pumpen där det skulle gå att koppla in slang.
I was like a boy playing on the sea-shore, and diverting myself now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me - Isaac Newton
- lofstrog
- Real Name: Roger Löfström
Hydor Koralia Nano 900
Ok, har inte kollat marknaden men skulle behöva någon liten cirkulationspump där jag kan koppla på slang från ozonet.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2
- AmirA
Varför inte bara en venturi på utblåset på någon av dina ytterfilter? Rikta utblåset neråt bara...lofstrog wrote:Ok, har inte kollat marknaden men skulle behöva någon liten cirkulationspump där jag kan koppla på slang från ozonet.
I was like a boy playing on the sea-shore, and diverting myself now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me - Isaac Newton
- AmirA
Liten uppdatering för de som nån gång tänker köpa en sådan. Min pump har börjat låta. Får ge den betyget 6 av 10.
Fördelar: Storleken, utseendet, magnetfästet, går att rikta strålen och det låga priset (om man köper från Tyskland)
Nackdelar: Dåligt tryck i flödet, låter en del efter ett tag och samlar på sig för mycket matrester.
Fördelar: Storleken, utseendet, magnetfästet, går att rikta strålen och det låga priset (om man köper från Tyskland)
Nackdelar: Dåligt tryck i flödet, låter en del efter ett tag och samlar på sig för mycket matrester.
- SuperAquaMan
- NDS Member
- Real Name: Fredrick Johansson
Jag har en Hydor Koralia 4000 liggandes om det skulle vara så
KEEP CALM
AND
KEEP WILD DISCUS
AND
KEEP WILD DISCUS