klys wrote:hej tottJanne Josefsson wrote:Vaaa är Knolls L134 sjuka Startar Volvon, kommer och hjälper dig Knoll Tar med några Albino Alenquer och några Snow White när jag kommer Byt bara vatten på L134 så ska du se att vi får dom friska och i lektagenklys wrote:nja.....vet att det simmar några L134 honor hos dig som mår riktigt riktigt dåligt finns bara en sak som gäller för att få de friska och det är att de flyttar hitMats Bruér wrote:Hej Kompis Anders jag alla mina fiskar tror jag mår bra
Mvh
Tott
det är ingen idé, det är just vattnet i lomma som är problemet. nåt knas är det med det åk du gärna och trösta knoll. han kan behöva det du kan lämna Albino Alenquer och Snow White här på vägen ner och när du åker hem kan du lämna mina nya L134 honor här så de kommer i friskt och fint vatten!
Hej!
Vilken jäkla tur att du har koll Marius, hade lätt kunnat bli en bomresa. Tur att man har fullt körkort, startar tankbilen Satans skit att man inte får köra in med den på BK3 väg, för det är det väl hem till dig?? Går det ju inte att lämna fisk till dig heller Det var ju synd
Mvh
Tott