Jag har några ni kan få låna
Dom till höger är väldigt lättanvända
Knoll & Tott på fotokurs.
- sewe66
- Real Name: Olle Sewerin
Re: Knoll & Tott på fotokurs.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Olle Sewerin Mullsjö
- klys
- Real Name: Marius Klys
vilken häftig samling!sewe66 wrote:Jag har några ni kan få låna
Dom till höger är väldigt lättanvända
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.
-
- Real Name: Janne Josefsson
Hej!
Pratade med Knoll i förmiddags, och fick höra att blixtkuberna kommit till rätta. Så när Knolls dator kommit hem från drogenheten (avgiftning) så kör vi igång. Som vanligt är inte Jotten informerad, men ser inte hur han skulle kunna motstå att få oss som elever. Då Knoll behärskar utrikiska och kan läsa manualer, så tänkte jag tjuvstarta lite här.
Mina grundförutsättningar är väl knappast överdrivet goda Men en kamera har jag iaf: Canon EOS 400D, Objektiv:EFS 18-55mm, 55-200mm + lite annan skit som följde med, batterigrepp osv. Som jag förstått så lär det behövas en blixt, fick en länk av Jotten men begrep som vanligt ingenting. Huvudintresset att fota: akvarier, hundar och lättklädda flickor
Så vad behöver jag skaffa för grejer till detta?
Mvh
Tott
Pratade med Knoll i förmiddags, och fick höra att blixtkuberna kommit till rätta. Så när Knolls dator kommit hem från drogenheten (avgiftning) så kör vi igång. Som vanligt är inte Jotten informerad, men ser inte hur han skulle kunna motstå att få oss som elever. Då Knoll behärskar utrikiska och kan läsa manualer, så tänkte jag tjuvstarta lite här.
Mina grundförutsättningar är väl knappast överdrivet goda Men en kamera har jag iaf: Canon EOS 400D, Objektiv:EFS 18-55mm, 55-200mm + lite annan skit som följde med, batterigrepp osv. Som jag förstått så lär det behövas en blixt, fick en länk av Jotten men begrep som vanligt ingenting. Huvudintresset att fota: akvarier, hundar och lättklädda flickor
Mvh
Tott
Mail: janne@svenskdiscus.se
- Dizkuz
- Real Name: Danne Aberg
Lätt klädda flickorJanne Josefsson wrote:
Mvh
Tott
No end to Karma, so we should be very careful about our actions
Poff!
-
- Real Name: Janne Josefsson
Det är inga problem Danne Fast jag tänkte nog mer på utrustningen till kameranDizkuz wrote:Lätt klädda flickorJanne Josefsson wrote:
Mvh
Tott
Mvh
Tott
Mail: janne@svenskdiscus.se