Jag blir den första som avslöjar att jag inte har senaste systemkameran med dyraste objektiv
Inget ont med det men jag blir lite trött på allt snack om det ibland
Jag har tagit en del med min lilla smidiga söta digitala kompaktkamera och inbland lyckas man, ibland blir det skit
Vad vill jag egentligen säga med detta? ingen aning men jag blev iaf först med ett inlägg här
HP photosmart R727
- majabus
- Real Name: Berit Andersson
- Robban_P
- Real Name: Robert Pettersson
Re: HP photosmart R727
Kanon med en som startat här
Kompakter är kanon kameror, har en liten olympus som följer med på många ställen och den tar grymma bilder även fast den är rätt gammal.
Lätt att ha med i fickan också, riktigt nöjd med den .
Är du nöjd med din modell?
Kompakter är kanon kameror, har en liten olympus som följer med på många ställen och den tar grymma bilder även fast den är rätt gammal.
Lätt att ha med i fickan också, riktigt nöjd med den .
Är du nöjd med din modell?
- majabus
- Real Name: Berit Andersson
Jodå den fyller sin funktion iaf
Jag hade en Chinon systemkamera på 80-talet och tog en massa foton som numera ligger som diabilder i källaren....
Digitalkamera är himla smidigt iaf.
Jo när nån här tipsade mej om att det fanns nåt som hette macro och det var en tulpan öppnade sej en ny värld
Jag hade en Chinon systemkamera på 80-talet och tog en massa foton som numera ligger som diabilder i källaren....
Digitalkamera är himla smidigt iaf.
Jo när nån här tipsade mej om att det fanns nåt som hette macro och det var en tulpan öppnade sej en ny värld
- christinag
- Real Name: Christina Ghiasvand
Helt rätt majabus, kompakter har sina fördelar! Inte minst för man kan ha dem med sig på semestern osv. Smidigt och lättpackat. Och om den blir stulen så är det inte hela världen ... förutsatt att inte bästa bilderna var kvar i förståss. Jag har faktiskt min allra första (kompakt) kamera kvar, den köptes 1966 tror jag. Sneglar på den ibland när jag packar: Ska jag ta med den eller inte Jo jag vet, du menar digital kompakt
MvH
Christina G
MvH
Christina G
Jag är inte en komplett idiot, det fattas några delar