Här i finland är det nästan dött (eller så vet jag inte var det är livat) bå begagnat marknaden vad gäller objektiv.
Så var ska jag leta i sverige?
Är ute efter ett sånthär, men vill juh inte betala fullt pris
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=116852&c=eur" onclick="window.open(this.href);return false;
Köpa begnagnat
- bucket
- Real Name: Jakob Svitzer
- Andreas Keller
- NDS Member
- Real Name: Andreas Keller
Re: Köpa begnagnat
har du sökt på http://www.fotosidan.se/classifieds/?type=-&skip=0" onclick="window.open(this.href);return false;
www.kellers.nu www.ndss.se
"Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment." - Will Rogers
"Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment." - Will Rogers
- bucket
- Ouscazz
- Real Name: Donald Duck
Jag har ett Sigma 70-200/2.8 APO DG EX till salu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...med Sonyfattning..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...med Sonyfattning..
- kimster
- Real Name: Kim Sjödahl
Vadå nästan dött?? Har försökt hitta grejer men det som är till salu begagnat kostar minst samma som man kan köpa det för på nätet, och att nån säljer dom så är dom minst tappade i backen från toppen av Eiffeltornet eller nåt..bucket wrote:Här i finland är det nästan dött (eller så vet jag inte var det är livat) bå begagnat marknaden vad gäller objektiv.
- bucket
Jo jag menar det, tittade på huuto, men dom ska fan ha dyrare för ett vanlig begagnat 4L, än va det kostar nytt från EUkimster wrote:Vadå nästan dött?? Har försökt hitta grejer men det som är till salu begagnat kostar minst samma som man kan köpa det för på nätet, och att nån säljer dom så är dom minst tappade i backen från toppen av Eiffeltornet eller nåt..bucket wrote:Här i finland är det nästan dött (eller så vet jag inte var det är livat) bå begagnat marknaden vad gäller objektiv.
Helt sjukt
Vet inte vad den finska valutan är värd mot dollarn, men BHPhoto.com brukar vara billiga.