Jag hade begärt skillsmässa. Men det är jag detpeking wrote:Ja Milano championatet hade varit galet roligt. Lämnar in en liten intresselapp....dock tror jag inte familjesituationen tillåter en resa 2016.AmirA wrote:Tror vi kan få med Marcus och Anders (peking) ocksåkaj.p wrote:EN förutsättning är nog att alla som eventuellt kan tänka sig att åka med anmäler sig i denna tråden.
Vad jag förstått är det Perlan, Amir, Oskar, Patrik, Langebeck. Tony o nu Silent som visat intresse
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Milano juni 2016
Moderator: Styrelse
- AmirA
- Real Name: Amir Amini Tabrizi
Re: Milano juni 2016
I was like a boy playing on the sea-shore, and diverting myself now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me - Isaac Newton
-
- Real Name: Anders Eriksson
Haha ja man skulle varit ungkarl helt klart :-DAmirA wrote:Jag hade begärt skillsmässa. Men det är jag detpeking wrote:Ja Milano championatet hade varit galet roligt. Lämnar in en liten intresselapp....dock tror jag inte familjesituationen tillåter en resa 2016.AmirA wrote:Tror vi kan få med Marcus och Anders (peking) ocksåkaj.p wrote:EN förutsättning är nog att alla som eventuellt kan tänka sig att åka med anmäler sig i denna tråden.
Vad jag förstått är det Perlan, Amir, Oskar, Patrik, Langebeck. Tony o nu Silent som visat intresse
- kaj.p
- .Admin.
- Real Name: Kaj Persson
Ser ut o bli raka spåret ner med start den 1:a juni
https://www.google.se/maps/dir/Himlev%C ... 45.4654219" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.se/maps/dir/Himlev%C ... 45.4654219" onclick="window.open(this.href);return false;
- langebæk
- Moderator
- Real Name: martin
hvad er status? bliver der arbejdet på noget samme med NDS til milano eventede? nu er der jo kun 5 måneder til
et liv uden discus....... kan man det??
- kaj.p
- .Admin.
- Real Name: Kaj Persson
viewtopic.php?f=21&t=11846" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Real Name: Alen Bilic
Fan vad skoj det hade vart att åka med och kolla på det:)
Är det någon som kan förklara vad det innebär att va med i diskus klubben :Danne&Poddan:
Är det någon som kan förklara vad det innebär att va med i diskus klubben :Danne&Poddan: