Anmälningar till Höstträffen 25-27 sept
Moderator: Styrelse
-
- Real Name: robert johansson
Re: Anmälningar till Höstträffen 25-27 sept
kommer det att finnas tillfälle o köpa fisk på aqua på lördagen
- kaj.p
- .Admin.
- Real Name: Kaj Persson
Japp men mest på förmiddagenrobbansp2 wrote:kommer det att finnas tillfälle o köpa fisk på aqua på lördagen
- langebæk
- Moderator
- Real Name: martin
jeg har lige en lille håndfuld spørgsmål, inden jeg planlægger den store rejse .....
NDS medlem møde kl 11 er det i varberg hos aquazoo eller i åkulla? hvis det er hos aquazoo kører vi så til åkulla og spiser lunch og bagefter er der fordrag med heiko på adressen??
er der GPS signal ved åkulla??..... så den dumme dansker ikke bliver væk igen
NDS medlem møde kl 11 er det i varberg hos aquazoo eller i åkulla? hvis det er hos aquazoo kører vi så til åkulla og spiser lunch og bagefter er der fordrag med heiko på adressen??
er der GPS signal ved åkulla??..... så den dumme dansker ikke bliver væk igen
et liv uden discus....... kan man det??
- kaj.p
- .Admin.
- Real Name: Kaj Persson
Allt från kl 11 är i Åkulla https://www.google.se/maps/place/%C3%85 ... e5a7de13a5" onclick="window.open(this.href);return false;
- AmirA
- Real Name: Amir Amini Tabrizi
Klart att du ska med imorgon!tonysdiskus wrote:Tanken var att bara att komma under dagen men ok,,,Inga problem. Jag tar en fisketur i stället,,,
I was like a boy playing on the sea-shore, and diverting myself now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me - Isaac Newton
- langebæk
- Moderator
- Real Name: martin
for alle som planlægger at kører til træff lørdag eller til dem som står tidligt op så har jeg snakket med Åleds Akvarium og han har lovede at åbne en time tidliger nemlig kl 9 til dem som har lyst
et liv uden discus....... kan man det??
- AmirA
- Real Name: Amir Amini Tabrizi
langebæk wrote:for alle som planlægger at kører til træff lørdag eller til dem som står tidligt op så har jeg snakket med Åleds Akvarium og han har lovede at åbne en time tidliger nemlig kl 9 til dem som har lyst
I was like a boy playing on the sea-shore, and diverting myself now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me - Isaac Newton