Vilka
Moderator: Styrelse
- Andreas Keller
- NDS Member
- Real Name: Andreas Keller
Re: Vilka
Vill också oka men har inte lagt någon energi på att boka boende än. Gissar på att allt redan är fullt.
www.kellers.nu www.ndss.se
"Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment." - Will Rogers
"Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment." - Will Rogers
- Morten Garathun-Hansen
- NDS Member
- Real Name: Morten Garathun-Hansen
Andreas Keller wrote:Vill också oka men har inte lagt någon energi på att boka boende än. Gissar på att allt redan är fullt.
Hei Andreas
Jeg bestillte to rom på Conti i Duisburg. Det ene skal jeg ha,men han som jeg skulle åka med skal ikke ned alikevel.
Hvis du vil kan du få denne rom-reservationen,men i mitt navn.
Morten
- Andreas Keller
- NDS Member
- Real Name: Andreas Keller
Taget :Danne&Poddan: ! Då ska jag bara fixa resan också! Vilka dagar har du bokat förresten?Morten G.H. wrote:Andreas Keller wrote:Vill också oka men har inte lagt någon energi på att boka boende än. Gissar på att allt redan är fullt.
Hei Andreas
Jeg bestillte to rom på Conti i Duisburg. Det ene skal jeg ha,men han som jeg skulle åka med skal ikke ned alikevel.
Hvis du vil kan du få denne rom-reservationen,men i mitt navn.
Morten
www.kellers.nu www.ndss.se