Jo Hudson verkar vara ok, även om allt inte är guld som kommer ifrån honom. Verkar inte vara någon som vill/vågar/kan säga nåt negativy om honom...
Jag ÅR ärligt väldigt avundsjuk, hade varit kul att åka med , men med den familje situationen man har så är det inte aktuellt på några år....
Tror dock inte att ni ska glömma bort att det ÅR Brazilien ni reser i , och ni som har varit där vet vad det innebär...
Om 10 månader
Moderator: Styrelse
-
- Real Name: Mikael
- gep
- Real Name: göran ekholm
Re: Om 10 månader
Tänker du på frästelserna i form av världens vackraste kvinnor?Leopoldi wrote:Jo Hudson verkar vara ok, även om allt inte är guld som kommer ifrån honom. Verkar inte vara någon som vill/vågar/kan säga nåt negativy om honom...
Jag ÅR ärligt väldigt avundsjuk, hade varit kul att åka med , men med den familje situationen man har så är det inte aktuellt på några år....
Tror dock inte att ni ska glömma bort att det ÅR Brazilien ni reser i , och ni som har varit där vet vad det innebär...
- Bosse
- Styrelse
- Real Name: Bosse Quiding
Ärligt talat Göran - jag tycker dom finns i Sverige.
- Bosse
- Styrelse
- Real Name: Bosse Quiding
Leopoldi wrote:Jo Hudson verkar vara ok, även om allt inte är guld som kommer ifrån honom. Verkar inte vara någon som vill/vågar/kan säga nåt negativy om honom...
Ja Micke - Brasilien är Brasilien och brassar är brassar, men visst finns klagomål på Hudson. Fullt krig pågår mellan honom och en Mark i USA och en av polackerna som besökte oss i Malmö tjafsar därför att han - liksom Mark - kämpar för LJUGO!
- cf.akvarielagret
Ska ni ha semester ...... eller tar ni med er intriger