Jag hämtar fisk hemma hos Kaj klockan 23.00 i morgon torsdag den 18:e enligt Kaj och hans färdplan.silent wrote:Från Warendorf till Varberg är det ung 84 mil om jag noterat rätt Warendorf.Andreas Keller wrote:Hoppas att alla är medvetna om att fisken dyker upp i Sverige den 18:e, på torsdag alltså, och har en plan på hur man skall få hem den! Om inte, kolla med Lasse Omfors som har en plan.
Enligt Kaj så ska fisken köras enl en viss färdplan och jag betvivlar att fisken kan fås på torsdag!Så det är bara att invänta Kajs färdplan.Sedan som Lasse skriver vi behöver bostadsorter ASAP. Skånefisken hade jag tänkt släppa till Keller redan på vägen hem.
Mycket fisk skall sedan till stockholmo uppsala trakten så där blir avhämtning hos Lasse Fisk till Ullared, Tranås, Linköping kommer o släppas på vägen. Även fisk till Luleå o Umeå kommer o mellanlanda hos Lasse i Stockholm innan vidartransport till nordpolen.
Vidare blir de en slinga till Göteborg Trollhättan..
Naturligtvis kan den som känner för det bjuda på fika på parkeringen utanför Kajs hus under tiden vi väntar.
Lasse