svenne819 wrote:Kul att dom gillade det, samma hemma dom är som tokiga i det. Bara att säga till så gör jag så mkt du vill ha. Det innehåller 400g färsk tonfisk, 300g färsk lax, 1,5kg färska räkor, 200g gammarus, 300g färsk spenat, 1st banan, 5st vitlöksklyftor , 4-5g enzymer, 3dl Aqua-Kraut, 10g 10% astaxantin, samt agar agar. Brukar köra det i köttkvarn först sen köra det i mixer.
Lyxfoder från Fiskbilen, sånt får inte mina plattisar. Har ju köpt billigfoder av Tony och Patrick. Tonys foder har redan anlänt, lite granulat. Väntar med spänning på när DHL ska hitta till Södertälje med Patriks Tony Tan foder. Läste inte grabbarnas erbjudande ordentligt, trodde Tony sålde Tony Tan fodret oxå till 40% men va fan får väl slänga ut lite granulat på blocket om jag får för mycket. Eller så går jag in och sponsrar jag med och låter tävlingsdeltagarna (eller alla som vill) köpa granulat för 70:- litern. Har för mig att Tetra diskus (10 liter ) kostade en 450 -500:- hinken i Tyskland, vill ju inte att fodret ska bli dåligt