Matte_g wrote:Anledningen till att det flyttades var pga att Tony skrev detta:
Jag och Kaj kommer tills vidare informera via våra hemsidor om hur arbetet fortskrider med klubben tills det finns ett eget ställe att lägga det på!!
Om ni går in på mitt "info forum" så finns all info där.
Är det något ni undrar över så kan vi föra konversation över den blogg som är startad.
All info ska ju finnas på Tonys sida och all ny information kommer upp där tillsvidare, jag tolka detta som att man inte skulle använda DFS som informations länk gälland klubben längre.
Eftersom folk ställer en massa frågor som vi inte har chans att svara på i detta fria forum så lade jag ut info som är öppen för alla på mitt samt Kajs forum.Känslan att informera i från denna sida har ju inte känts helt ok pga av det vi nämnt ovan och jag är ju inte ensam att känna detta.Folk söker info men trådar låses innan de fått svar????
Men som sagt var grabbar så vill vi mer än gärna ha ett samarbete oss emellan och det vet ni att jag/vi kämpat för!!!.
Det blir nu två forum och jag ber inte folk att välja sida.Klubbens forum kommer att vara lika öppet som ni nu kallar detta forum .Som alla klubbar med betalande medlemmar så kommer det att finnas några extra klubbtrådar som är till förmån för våra medlemmar.
Ser ifram emot ett sammarbete grabbar nu framöver så nu skiter vi i era arkiverade trådar.!!!
Ha det nu så kommer det ny info om klubben snart också på denna sida!!!.