Uppdatering 9 - 10 Jan
-
- Real Name: Camilla Askrot
Re: Uppdatering 9 - 10 Jan
Testade för några timmar sedan och logga in både via Explorer och Mozilla Firefox utan framgång. Jag rensade då ut all känslig data och så fungerade det med Mozillan. Nu har jag emellertid ominstallerat Firefoxen och nu fungerade det direkt.
Annars så är det riktigt tjusig nu på sidan!
//Camilla
Annars så är det riktigt tjusig nu på sidan!
//Camilla
- bucket
- Real Name: Jakob Svitzer
Jag tänkte "NEEEEJ! Vad satan har ni gjort"
Men nu måste jag säga jag gillar det
Men nu måste jag säga jag gillar det
- christinag
- Real Name: Christina Ghiasvand
Jag har inga problem heller, med vare sig IE 7 eller 8 (på VISTA)
Enda grejen är att bakgrundsgrafiken är onödigt tung. Det dära blåa djupet menar jag. Kunde räcka egentligen med en färg bara?
Bra jobbat!
MvH
Christina G
Enda grejen är att bakgrundsgrafiken är onödigt tung. Det dära blåa djupet menar jag. Kunde räcka egentligen med en färg bara?
Bra jobbat!
MvH
Christina G
Jag är inte en komplett idiot, det fattas några delar
- bucket
- Real Name: Jakob Svitzer
- Sippan
- Real Name: Siv Englevid
Bakgrunden var det första jag la märke till och tänkte, jäkla vad snyggt! Så behåll den
Sippan
Om bakgrundsgrafiken är tung, så måste det var nåt sjukt med din dator.christinag wrote: Enda grejen är att bakgrundsgrafiken är onödigt tung. Det dära blåa djupet menar jag. Kunde räcka egentligen med en färg bara?
Har inte haft några problem med den nya layouten. Tom Visa nya inlägg fungerar som det ska!
Däremot så tycker jag att den översta listen borde ligga under den stora bilden!
Annars är det bra!
Däremot så tycker jag att den översta listen borde ligga under den stora bilden!
Annars är det bra!
- christinag
- Real Name: Christina Ghiasvand
Nej, men jag har inte det snabbaste bredbandet. Kan tänka mig att fler inte har det heller.Lauser wrote:Om bakgrundsgrafiken är tung, så måste det var nåt sjukt med din dator.christinag wrote: Enda grejen är att bakgrundsgrafiken är onödigt tung. Det dära blåa djupet menar jag. Kunde räcka egentligen med en färg bara?
MvH
Christina G
Jag är inte en komplett idiot, det fattas några delar
Tänkte inte på det!christinag wrote:Nej, men jag har inte det snabbaste bredbandet. Kan tänka mig att fler inte har det heller.Lauser wrote:Om bakgrundsgrafiken är tung, så måste det var nåt sjukt med din dator.christinag wrote: Enda grejen är att bakgrundsgrafiken är onödigt tung. Det dära blåa djupet menar jag. Kunde räcka egentligen med en färg bara?
MvH
Christina G