Nybörjar tråd?
- uteanders
- NDS Member
- Real Name: Anders Nordin
Nybörjar tråd?
Ny meddlemmar är vi väl alla intresserade av varför inte föröka ta hand om dom på bästa sätt med lite bra grunder för en bra START.
Varför inte ha en nybörjar tråd med, Baskunskaperna från akvariet till enkel mat för diskusarna..
Vatten värden, byten mm
Filtrering..
Matning..
ljus..
osv..
Varför inte ha en nybörjar tråd med, Baskunskaperna från akvariet till enkel mat för diskusarna..
Vatten värden, byten mm
Filtrering..
Matning..
ljus..
osv..
- Matte_g
- Real Name: Mattias Gustafsson
Re: Nybörjar tråd?
Det låter bra!!
Det kanske är nåt man kan skriva ihopp till kusnkapsbasen!!
Om du börjar :D så kan vi alla hjälpas åt att fylla på med sånt som man bör tänka på i börja!!
Det kanske är nåt man kan skriva ihopp till kusnkapsbasen!!
Om du börjar :D så kan vi alla hjälpas åt att fylla på med sånt som man bör tänka på i börja!!
- uteanders
- NDS Member
Jag skall Klura en stund så får vi se vart vi Hamnar..
Men det kanske går att plocka ur det vesäntligaste från flera som har ideér på vad som är btra att veta som nybörjare..
Inte för mycket så vi skrämmer dom utan Basen..
Men det kanske går att plocka ur det vesäntligaste från flera som har ideér på vad som är btra att veta som nybörjare..
- Matte_g
uteanders wrote:Jag skall Klura en stund så får vi se vart vi Hamnar..
Börja skriv du så får folk fylla på så kan vi plocka ut allt å lägga upp det på ett bra sätt sen!!
- uteanders
- NDS Member
Ok få se om jag hinner kleta ner något i kväll.. vart lite struligt på jobbet ett tag´..
Och sen är det ju Hockey i kväll DERBY... Modo mot Timrå fast det gått tungt för Modo ett tag lika så för Timrå..
Vi får se..
Och sen är det ju Hockey i kväll DERBY... Modo mot Timrå fast det gått tungt för Modo ett tag lika så för Timrå..
Vi får se..
- Matte_g
Hockey är väl inget att se på!!uteanders wrote:Ok få se om jag hinner kleta ner något i kväll.. vart lite struligt på jobbet ett tag´..
Vi får se..
Nu har jag lagt in lite i kunskapsbasen så fyll på nu!
- uteanders
- NDS Member
Nybörjar tråden, ja ni..Försöker skriva och förklara men det blir tyvärr så långt ändå..
Men försöker ett tag till sen lägger jag in texten. Så får ni komma med rättelser och synpunkter. Då kanske det blir enkelt och förståligt till slut.
Men försöker ett tag till sen lägger jag in texten. Så får ni komma med rättelser och synpunkter. Då kanske det blir enkelt och förståligt till slut.
- Jens E
- Real Name: Jens Ekelund
Jag har fortfarande http://www.ytan.nu/discus/d_index.aspx.htm upp ifall ngn har lust att använda lite av den informationen till en bra nybörjar guide eller kunskaps databas eller liknande...
Jens
Jens
http://www.loricariidae.se" onclick="window.open(this.href);return false; <<- Sveriges Nya Mal Forum!
http://www.jolokia.se" onclick="window.open(this.href);return false; <<- Stackars dig, bränner det på tungan?
http://www.jolokia.se" onclick="window.open(this.href);return false; <<- Stackars dig, bränner det på tungan?
- uteanders
- NDS Member
Bra Jens, Men en fundering bara Är det din Sida?
Eller kan vi använda den hur som hellst?
Eller kan vi använda den hur som hellst?