Själv är jag uppe i 10 sidor matte per dag, och då är det en jäkla bra dag :Dyohannes wrote:Ja, självklart! Hon läser grammatik, pedagogik, sociologi, psykologi, matte osv. Så är inte mycket skönlitteratur men kanske inte heller rocketsciencenivå.AmirA wrote:100 sidor per timme Starkt jobbat!
Beror kanske på vad man läser också, 100 sidor kvantmekanik på en timme
Hon har dock svårt för filosofi, vilket jag faktiskt läser något snabbare än henne. Det får hon fan höra!!!
Så var den hemma
- AmirA
- Real Name: Amir Amini Tabrizi
Så var den hemma
I was like a boy playing on the sea-shore, and diverting myself now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me - Isaac Newton
- Einarsson
- Real Name: Emil Einarsson
Re: Så var den hemma
Jag har aldrig klarat läsa i en bok i 60 minuter i sträck utan att självdö av ren misär. Jag är verkligen ingen bokmal. :D Hur jag tog mig igenom akademiska studier är fortfarande ett stort mysterium.
- kaj.p
- .Admin.
- Real Name: Kaj Persson
Inte jag heller Började läsa Jan Gillous Madam terror när denkomm ut för några år sedan och jag har ff de sista 50 sidorna kvar.
- yohannes
- Real Name: Johannes Finnman
Hahah! Jag klarade första året med att läsa selektivt. Blev kanske 1/4 av litteraturen varje kurs. hahaha. Går lite bättre nuförtidenEinarsson wrote:Jag har aldrig klarat läsa i en bok i 60 minuter i sträck utan att självdö av ren misär. Jag är verkligen ingen bokmal. :D Hur jag tog mig igenom akademiska studier är fortfarande ett stort mysterium.
Hhahahah! You can do it!kaj.p wrote:Inte jag heller Började läsa Jan Gillous Madam terror när denkomm ut för några år sedan och jag har ff de sista 50 sidorna kvar.