låter som ett helt ok prisalen_89 wrote:Jag fick svaret från firman idag. Dom vill ha 11000 för ett kar på nästan 800 liter 2 cm tjock akryl och får det måtsågat:)
Ska se om man kan hitta någon 1000 billigare annars får man ta det. Måste hitta på något att lura käringen med först
Akrylglas?
Moderator: Styrelse
- SuperAquaMan
- NDS Member
- Real Name: Fredrick Johansson
Re: Akrylglas?
KEEP CALM
AND
KEEP WILD DISCUS
AND
KEEP WILD DISCUS
-
- Real Name: Alen Bilic
Vet du någpt om det. Dom skrev att dom rekommenderar gjuten akryl. Är det sånt man ska ha till akvarium:SSuperAquaMan wrote:låter som ett helt ok prisalen_89 wrote:Jag fick svaret från firman idag. Dom vill ha 11000 för ett kar på nästan 800 liter 2 cm tjock akryl och får det måtsågat:)
Ska se om man kan hitta någon 1000 billigare annars får man ta det. Måste hitta på något att lura käringen med först
- SuperAquaMan
- NDS Member
- Real Name: Fredrick Johansson
Japp det är gjuten akryl du skall ha. Det finns inget annat alternativ direkt. Det finns extruderad akryl men det används nog bara i akvarium med väldigt speciella böjar och formar.alen_89 wrote:Vet du någpt om det. Dom skrev att dom rekommenderar gjuten akryl. Är det sånt man ska ha till akvarium:SSuperAquaMan wrote:låter som ett helt ok prisalen_89 wrote:Jag fick svaret från firman idag. Dom vill ha 11000 för ett kar på nästan 800 liter 2 cm tjock akryl och får det måtsågat:)
KEEP CALM
AND
KEEP WILD DISCUS
AND
KEEP WILD DISCUS