Filtervadd i storpack?
Moderator: Styrelse
- SuperAquaMan
- NDS Member
- Real Name: Fredrick Johansson
Filtervadd i storpack?
Är det någon som vet var man hittar filtervadd i storpack till bra pris? Och då tänker jag inte på den som är lös utan den som är i matta. Det billigaste jag hittat nu är konstigt nog från kina inkl frakt.
KEEP CALM
AND
KEEP WILD DISCUS
AND
KEEP WILD DISCUS
- MKarl
- Real Name: Mikael Karlsson
Re: Filtervadd i storpack?
Jag köper min i tygaffären och får en skaplig rulle för ca 50:-SuperAquaMan wrote:Är det någon som vet var man hittar filtervadd i storpack till bra pris? Och då tänker jag inte på den som är lös utan den som är i matta. Det billigaste jag hittat nu är konstigt nog från kina inkl frakt.
Skickat från min G740-L00 via Tapatalk
- SuperAquaMan
- NDS Member
Hur stor är rullen? har du någon bild?MKarl wrote: Jag köper min i tygaffären och får en skaplig rulle för ca 50:-
KEEP CALM
AND
KEEP WILD DISCUS
AND
KEEP WILD DISCUS
- MKarl
- Real Name: Mikael Karlsson
Det är en rulle som det på etiketten står "Vadd rollpack 200 g/m2". Måttet på den utrullad är 152x100 cm och räcker väldigt länge och fångar allt smått skit. Kleggar dock igen efter någon dryg vecka i mitt innerfilter och går att skölja ren, men då den är så billig så byter jag bara. Har inte provat det i ytterfiltret ännu.
- SuperAquaMan
- NDS Member
Okej det står inte hur många meter det är i rullen? Jag får kolla i tygaffären här i stan om dom har något till bra pris.
Annars finns det på dammbutiken.se för 900:- för 60 meter. Jag tänkte ha det i droppfiltret i min sump och tänkte bara slänga det när det satt igen.
Annars finns det på dammbutiken.se för 900:- för 60 meter. Jag tänkte ha det i droppfiltret i min sump och tänkte bara slänga det när det satt igen.
KEEP CALM
AND
KEEP WILD DISCUS
AND
KEEP WILD DISCUS